Na stránkách ANTIkelly Family se kdysi objevil text, kteří už možná znáte. Jelikož ruším jednu stránku, kde byli původně (a předtím na již neexistujících stránkách ANTI Kelly Family), nemám srdce to smazat. I když mnozí z vás nepřiznají, líbili se vám… Sááámtááájmz song zpívajícího transexuála Angela oslovil spousty fanynek i fandů. Řeč je o KELLY FAMILY, která rozpoutala zde v Čechách tzv. KELLYMÁNII. V té době, časopis POPLIFE (odnož BRAVA) dostával jeden dopis za druhým od děvčat nezralého věku. Na otázky odpovídal redaktor Libor Burda, který má můj největší respekt, protože to co dokázal napsat, evidentně virem „KELLY“ infikovaným děvčatům v odpovědích, mě většinou srazilo do kolen jistěji, než samotný dotaz. Nemohl jsem vás nechat připravit o tento skvělý zážitek. Nezapomeň si udělat pohodlí… je to dlouhá jííízdáááá….

Začneme od Adama, neboli úplně prvním dopisem,
který byl v Poplife zveřejněn na téma Kelly Family.

Milá redakce! Velice ráda čtu váš časopis, který si kupuji pravidelně. Chtěla bych vás poprosit, abyste napsali jména a data narození všech kluků ze skupiny KELLY FAMILY. Jarka z Plzně

Milá Jarko! Zde máš fotky některých členů ze skupiny KELLY
FAMILY a jejich jména.


Tento dopis z dnešního pohledu vyvolává údiv, byl však napsán v době, kdy byla u nás kellymánie ještě v plenkách.

Nazdárek Poplife! Chtěla bych se zeptat, jestli Paddy z Kelly Family je kluk nebo holka. Martina

Milá Martino! Tato otázka je u nás v redakci velmi častá. Paddy ze skupiny Kelly Family je opravdu kluk!


A pak už to šlo ráz naráz. Začaly se objevovat první příznaky kellymaniactví, jehož hladina v dívčí populaci od té doby stoupala geometrickou řadou.

Milý Poplife! Chtěla bych vás poprosit (společně s kamarádkou) o adresu Kelly Family. A ještě bych se chtěla zeptat, jestli byste mi mohli poslat fotku Kelly Family. Renata a Lenka, 13 let

Milá Renato a Lenko! Adresu, jak zde donekonečna omíláme, nikdy nezveřejníme. Fotku ti posílat nebudeme, protože jsou vás tisíce, kteří nás o foto žádají. Máme na práci jiné věci než sedět u vašich dopisů a rozesílat vám fotky vašich oblíbených interpretů. Všechny hezké fotky
najdete vždy v Poplife, takže ani není důvod vám posílat další. Pokud jsi
stálou čtenářkou, tak zrovna obrázků s Kelly Family musíš mít hodně a každé
číslo ti nějaké přibudou.


Ahoj Poplife Strašně moc vás prosím, zda byste mi neposlali plakát Kelly Family – celé rodiny nebo Paddyho, hrozně je totiž miluju. Už jsem si o to psala do redakce jiného časopisu, ale nic mi neposlali. Ještě jednou vás o to moc, moc, moc prosím. Klára

Milá Kláro a spousta dalších fanoušků! Domníváme se, že skupinu Kelly Family provařujem v Poplife dost a že v každém čísle aspoň malou fotku najdete. Jak už jsme několikrát psali, nemůžeme našim čtenářům rozesílat různé materiály o různých interpretech, protože nemáme tolik času ani materiálů na rozdávání.


Ahoj Poplife! Chtěla bych tě poprosit o jednu laskavost. Posílám ti spolu s tímto dopisem písničku. Prosím tě, přelož jí a předej spolu s českým textem Paddymu ze skupiny Kelly Family. Jakékoliv náklady uhradím. Doufám, že nebudou velké, protože ještě nevydělávám a dostávám pouze kapesné (pro vaši informaci 100,- Kč). Dík Marie

Milá Marie, to už je docela velká přeháňka. Nejsme žádná překladatelská a poštovní firma, která by vaše dopisy překládala a jednou týdně vozila vašim miláčkům. Od toho jsou tady fancluby. Jestli jsi opravdu přesvědčena o tom, že tvé písničky stojí za to, aby se dostaly do rukou
hudebníků, přelož si je sama do angličtiny, okopíruj a vyraž na koncerty Kelly Family. Každý koncert házej své texty zabalené do obálky na pódium a možná na stopadesátém koncertě si tě už konečně někdo všimne a tvou úžasnou písničku zhudební. Staneš se nejslavnější českou skladatelkou a budeš celý život trávit s Kelly Family. Hodně štěstí – a nezapomeň, že máš malé kapesné.


Milá Redakce, jsme holky z Dačic a máme dotaz. Nedávno jsme začaly obdivovat skupinu Kelly Family, prohlížely jsme staré Poplife a narazily jsme na článek z roku 1995 číslo 13. Citujeme: Nejvíce pozornosti na sebe poutá Paddy, která je ve svých 17 letech idolem, který má obrovskou sbírku medvídků. Právě ona zpívá „An Angel…“ Byl to váš překlep nebo špatná informace? Klára, Mirka, Petra a Pavlína

Milé dívky, jsme redakce z Prahy a zkusíme se za nesmysl, který byl uveřejněn v Poplife 13/96 omluvit. V té době jsme skupinu Kelly Family neznali tak dobře jako dneska. Stále jsme se v té době nemohli dopočítat správného počtu kluků a holek – sorry, snad vám to vynahradíme čerstvými informacemi, které nacházíte spolu s plakáty skoro v každém čísle Poplife.
Lubča mluví: Milé čtenářky, musím se přiznat, že když jsem v listopadu v roce 1995 poprvé viděl Paddyho naživo v Praze při rozhovoru, byl jsem v rozpacích, zda je to opravdu kluk. Pohled na hruď přesvědčil i kolegyni z pražského rádia, která se se mnou vsadila, že je to holka. Dnes už všichni bezpečně poznáme, kdo je kdo.


Toto je asi první skutečně kellymaniacký dopis. Extrémní nedůtklivost a názorová netolerance ohledně Kelly Family je jedním z charakteristických projevů kellymaniactví.

Ahoj Poplife, chtěla bych vědět, proč redaktoři v rozhovoru o Kelly Family v čísle 11/96 jim nadávali Kelláči. Nebo že písnička „An Angel“ jim leze na nervy. Ivana

Milá Ivano! Velmi nás mrzí, že nejsi schopna napsat na korespondenční lístek svou zpáteční adresu. Za prvé – v čísle 11/96 není žádný rozhovor o Kelly Family, ale reportáž z jejich návštěvy naší „stověžaté matičky“. Za druhé – názory našich redaktorů neupravujeme a každý si za svým stojí. Pokud někomu písnička leze na nervy, neznamená to hned, že se mu nelíbí, ale důvodem může být například to, že pokud ji slyší nesčíslněkrát za den v rádiu a v televizi, značně se mu oposlouchá. Nikomu z redakce se nezdá, že „Kelláči“ je nadávka. Myslíme si, že psát stále „Kelly
Family“ je nudné a nezáživné.


Vážená redakcia! Mala by som prosbu. Bývam v Lučenci a tak sa veľmi ťažko dostanem do Prahy, keď by som chcela ísť na koncert Kelly Family a pred koncertom si musim eště kúpiť lístky. A tak bysom musela ist do Prahy dva razy. Chcela by som vás preto poprosiť, keby vám to nerobilo starosti, aby ste mi kúpili lístky na koncert a poslali mi je na moju adresu.
A keď zase prídu, tak by ste mi mohli vybaviť stretnutie s nimi. Poprvé s Paddym, lebo ho milujem. Monika

Milá Moniko, nezlob se, ale nebudeme nikomu shánět lístky na koncert. Doposud není známé přesné datum koncertu a místo konání. Nezlob se, ale budeš si muset sehnat někoho jiného anebo se pokusit vyhrát lístky v nějaké soutěži – možná že i v Poplife, ale zatím není opravdu nic jistého.
S Paddym by se chtělo sejít určitě víc fanoušků, ale je složité se ke Kelly Family dostat i jako novináři, natož ti zprostředkovat setkání. Není ale vyloučeno, že zrovna o tento zážitek najdeš někde soutěž.


Milý Poplife! Jsem velká fanynka skupiny Kelly Family a proto mě velmi zarazilo to, že se při návštěvě Prahy nenechali fotit. Jistě nejsem jediná, koho to zranilo a tak bych prosila vysvětlení. „Důvod“ proč se nenechali vyfotit. Prosím odpovězte! Nebo aspoň co si o tom myslíte.
Magda

Milá Magdo, to, že se Kelly Family nenechávají vyfotit, už víme z naší cesty do Německa. Když jsme se jich ptali proč, sdělili nám, že mají svého dvorního fotografa a že byl ochoten nechat se vyfotit, ale pouze jednu fotku. Řekl, že jemu samotnému je to nepříjemné, ale nic s
tím nezmůže. My si to můžeme vysvětlit jen tak, že Kelly Family jsou továrna na velké peníze. Své desky si prodávají sami, své upomínkové předměty si prodávají sami a pokud někdo chce jejich fotku, musí za ni nemálo zaplatit. Nápad na vydělání peněz to není špatný, ale nás mrzí, že jejich fotograf s nimi všude nejezdí, takže například pořádné fotky z Prahy jsme nemohli otisknout.


Ahoj Poplife! Chci se tě zeptat, jak se doopravdy jmenuje Paddy Kelly ze skupiny Kelly Family. Někde jsem totiž četla, že se jmenuje Patrick (ale uváděli tam i Paddy). Jmenuje se Paddy nebo Patrick? Martina

Milá Martino, stejně jako se u nás Janovi říká Honza, tak se Patrickovi jinde říká Paddy.


Ahoj Poplife! Som veľkou fanynkou Kelly Family. Trápia ma dve nezodpovedzené otázky. Dopočula som sa, že Paddy má na tváři plastickú operáciu. Chcela som sa spýtať, či je to pravda a ak je, tak prečo? Kamarát mi nedávno povedal, že na Bravo TV dávali ukážku, ako sa Paddy bozkával s chlapcom. Je Paddy homosexuál? Andrea

Milá Andreo, nikdo z redakce nevíme nic o tom, že by Paddy Kelly měl plastickou operaci. Myslím si, že to bude jen další útok na tuto rodinku. K druhé otázce si myslím, že tvůj kamarád si z tebe pěkně vystřelil. Bohužel jsem tento pořad neviděl. Domnívám se ale, že kdyby Paddy byl homosexuál, tak by to nejspíš na veřejnost nepustil z obrazovky, protože je jasné, že by skupina Kelly Family ztratila nemálo fanynek, které skupinu poslouchají jen kvůli Paddymu.

Milý Lubore! V Poplife 19/96 jsem četla dotaz Andrei, zda je Paddy Kelly homosexuál a chtěla bych jí vzkázat toto: Pravidelně sleduji Bravo TV a opravdu jsem tam nikdy neviděla, že by se Paddy líbal s chlapem a zároveň bych chtěla vzkázat tomu klukovi, co jí to nakukal, ať nepomlouvá tak báječnou skupinu. Petra, 19


Ahoj Poplife! Mohli byste mi poslať fotku Kelly Family, z toho ako boli naposledy v Prahe? Bola by som vám veľmi vďačná. Nika

Milá Niko! Nezlob se, ale nejde to. Za prvé máme tyto fotky v archivu k možnému pozdějšímu použití a za druhé je otřepaná odpověď o tom, že pokud bychom vyhověli tobě, bude stejnou věc od nás žádat dalších tisíc našich čtenářů.


Jaká lavina kellymaniactví asi nebohého Lubora zavalila, si lze domyslet z jeho zvlášť uveřejněné prosby ke čtenářům a asi hlavně čtenářkám.

Prosba: Snažně vás všechny prosím, abyste si už nepsali o míry všech členů skupiny Kelly Family. Určitě je někdy uveřejníme.


Milý Poplife! Chtěly bychom 2 vstupenky na koncert Kelly Family 13.7. a když to nepůjde, tak nám prosím pošlete videoklip jejich koncertu z 13.7.1996. Jitka, Jarka

Milé dívky! Nevím, kde jste vzaly termín koncertu Kelly Family. Pokud vím, tak se žádný koncert v ČR nekonal. A k poslání videokazety, nejspíš myslíte záznamu z koncertu, tak k tomu už se vyjadřovat nebudu, protože bych musel být neslušný a v některém z příštích čísel se znovu omlouvat.


Tak tohleto je kellymaniactví ve své nejčistší formě!

Angelo a Paddy

Kelly Family

Praha 4

Ahoj můj milý Angelo! Angelo, moc se mi po tobě stýská. Chtěla bych tě zase někdy vidět. Angelo, když ti já a Baruška voláme, nikdo to u vás nebere a nebo to zvedne vaše malá a když se jí zeptám, jestli je doma Angelo, zaklapne telefon. Angelo, tak jí prosím tě, něco miláčku řekni. A teď ti dám pár otázek a byla bych opravdu ráda, kdybys mi na ně odepsal: a) uděláme si někdy výlet, já, ty, Baruška a Padyy? Angelo, miláčku, to byla ta otázka, kterou jsem ti chtěla dát. Můj miláčku. Miluju tě. Hanaka

Tak tento dopis nám jednou přinesla naše milá pošťačka. Několikrát jsem si jej pročítal, abych zjistil, proč přišel k nám. No nic, někdo si asi myslí, že Kelly Family bydlí u nás v redakci. Můžu vás všechny ujistit, že už u nás pár týdnů nikdo z nich nespal. Nevím, jestli naše tajemnice Blanka zvedá telefony pro Angela, ale už jí sem prosím nevolejte.


Milý Poplife! Moc miluju Paddyho z Kelly Family a chtěla bych se proto zeptat, jestli by miloval holku z České republiky. Veronika

Milá Verčo! Myslím, že pro Paddyho není důležité, odkud dívka je, ale co je v ní. Jestli je hodná, chytrá, a jestli má podobné zájmy jako on. Pokud ho tedy chceš požádat o ruku, neboj se, že by tě odmítl kvůli tomu, že jsi z ČR.


Nebyli bychom to my, vychytralý národ podnikavců, abychom si neuvědomili, jak snadno a dobře se dá na lidské zaslepenosti vydělávat. Nadarmo se neříká „Zlaté české ručičky“!

Milá redakce! Po přečtení Vaší rubriky Vy & My v časopise Poplife jsem zjistila, že hodně čtenářů a pisatelů chce vědět adresu Kelly Family. A protože Vy ji nemůžete uveřejnit, rozhodla jsem se, že ten, kdo ji chce, ať si napíše ke mně. Já mu (jí) ji ráda pošlu za poštovní známku.
Moje adresa je: H. O (
následuje celá adresa)

Milá Hanko a všichni čtenáři! Otiskujeme tvoji adresu, ale od tvé činnosti se distancujeme a nezaručujeme čtenářům, že adresa je správná.


Milý Poplife! Váš časopis se nám velice líbí, ale máme jednu připomínku. Proč dáváte na titulní stránku, která by měla být reklamou celého časopisu a přilákat čtenáře, tak hrozné obrázky Paddyho a Angela!? Jsme velké fanynky této skupiny a myslíme si, že máte spoustu jiných, krásných obrázků. Stejně i tak plakáty by mohly být o hodně hezčí a zajímavější. Ahoj Andrea, Jana, Lucka

Milé dívky! Nezdá se mi, že bychom dávali na titulní stránku hrozné fotky skupiny Kelly Family. Pokud jste opravdu velké fanynky Kelly Family, tak vám určitě nevadí, že na některých fotkách vypadají hůře a na některých lépe. Stejně je určitě milujete kvůli hudbě a né kvůli tomu, jak vypadají. Nebo snad ne?


Ahoj Poplife! Jsme pravidelné čtenářky vašeho časopisu. Myslíme si, že takový super časopis jako je Poplife by neměl dělat reklamu a dokonce pravidelně věnovat stránku pořadu S.O.S. – tedy pořadu Evropy 2. Myslíme si totiž, že když někdo dělá vtipy typu: „Hádejte kdo to je – dva
psychopati, tři úchylové, dva teplouši a dva impotenti? – No přece Kelly Family“, není toho hoden. Jsme totiž velké fanynky této skupiny a hrozně se nás to dotklo a určitě nejsme samy. Navíc si myslíme, že rádio, které normálně užívá výraz jako „psychopat, teplouš…“ nemá zrovna moc vysokou úroveň. Chtěly bychom vědět, jestli na to mají právo a jestli budou za tuto urážku nějak postiženi. Alena, Veronika, Eva a další

Milé dívky! Pořad S.O.S. není pořadem Evropy 2, ale toto rádio na něm spolupracuje s televizí Premiéra. Tento pořad je ojedinělým v naší republice a určitě si zasluhuje pozornost a obdiv lidí, kteří na něm spolupracují. Musím ti také oponovat v tom, že rádio Evropa 2 nemá vysokou úroveň. Toto rádio tu bylo jako první soukromé a nasadilo dost vysokou laťku úrovně pro další rádia, která tu vznikala později a stále si ji drží. Vtip, který zde píšeš, jsem také slyšel. Patří do rubriky „Kameňák dne Romana Holého“, přiznám se, že ani mně se nelíbil, přesto, že mám tuto rubriku velmi rád a stejně tak je mi blízký humor Romana Holého. Jako fanynka se budeš muset smířit s tím, že budou o slavných lidech kolovat vtipy, ale i pomluvy a lži. Co by musela udělat taková fanynka Michaela Jacksona v době jeho největší slávy, kdy se vtipy a pomluvy objevovaly
snad ve všech médiích. Pokud jsi správná fanynka, nad tento vtip se povzneseš a nebudeš na něj nijak reagovat. Poslechni si i jiné vtipy a hudbu na Evropě 2 a určitě mi dáš za pravdu, že to není špatné rádio. Jinak si nemyslím, že by Evropa 2 byla nějak postižitelná za tento vtip.


Následující blok dopisů reaguje na jeden výlev kellymaniacké duše, který jsme bohužel nesehnali a proto ho nemůžeme uvést. Ale to ani nemusí příliš vadit, neboť z následných reakcí se jeho obsah dá docela dobře odvodit. Soudě podle ohlasů jde pravděpodobně o jednu z největších kellymaniaček v Čechách.

Milá redakce Poplife, v čísle 17/96 psala nějaká věřící si holka, která prý miluje Paddyho z Kelly Family. Psala, že s ním bude mít děti a že se vezmou, tak o tom bych dost pochybovala. Vzkaz pro Nikolu 15 – nikdy Kelly: určitě vypadáš jak nějaká Hilda s velkým H a máš 100% křivý nohy. Ty krásko, na Paddyho nemáš šanci, ani kdyby ses pos…! Pro vás redakci Poplife: nechápu, jak jste mohli na tento dopis reagovat tak klidně. Ještě jí poradit, že až Kelly Family nebudou tak slavní, tak se k Paddymu dostane líp. Divím se, že tu Hildu s velkým H ještě podporujete. Dost mě to na…! Zveřejnit tento dopis chce odvahu a doufám, že tu Lubore máš! Věrná čtenářka Petra – v budoucnu Kelly!

Milá Petro! Zrovna včera jsem mluvil o vás s Paddym a řekl mi, že je zastáncem bigamie (tzn. že jeden muž může být v manželském svazku s více ženami). Takže jak ty, tak Hilda (Nikola) máte šanci a obě se možná budete jmenovat Kellyové. Jen doufám, že mne pozvete na svatbu (rád se
totiž zadarmo najím). Tak čágoška Kellyošky.

A nezůstalo jen u jednoho kellymaniackého výlevu!

Milý Poplife! V čísle 17/96 jste mi záporně odpověděli na mé
přání dostat se k Paddymu z Kelly Family. Myslíte si, že hned zapomenu?
Copak to lze, zapomenout na někoho, koho milujete? S tím málem se nikdy
nespokojím, a proč taky, když je tady Paddy Kelly. Paddyho miluju navždy.
Zkuste si sám zapomenout na toho, koho milujete a uvidíte, že to není lehké.
Proto vás znovu co nejvíc prosím, vezměte mne s sebou za Paddym, nebo ho
přivezte do Prahy. Vaše věrná čtenářka Nikola/15 – díky vám už brzy
Kelly

P.S.: Děkuji za přání hodně dětiček a doufám, že jim přijdete za kmotry.
Myslím, že i Paddy bude souhlasit, aby našim dětem dělali kmotry redaktoři
takového super časopisu. Na svatbu vás pozveme na 100%.

Milá Nikolo! To jsem si zase naběhl. Dovolil jsem si uveřejnit
tvůj dopis a ta halda dopisů, která mne zahltila, mne pustila domů až po
týdnu. V hlavě jsem slyšel jen samá sprostá slova a nadávky. Nejspíš ti
to Nikolo nedošlo, ale na Kelly Family tě vzít nemůžeme. Poprosilo mne
5.000 fanoušků, abych jejich dopisy zveřejnil, nezlobte se, ale vybral
jsem ty, které se nejvíce opakovaly a ty, které byly něčím zajímavé. Takže
šup do toho a půl je hotovo.

…Tož milá Nikolko! Tvůj článek byl gól! Vrať se na zem! Určitě nám
dá za pravdu více obdivovatelek této skupiny, že to co jsi napsala a patrně
vlastní hlavou vymyslela, je „ranec pěknejch bludů“ – např. „Paddyho
miluje víc holek, ale jedině já mám u něj šanci a tím jsem si stoprocentně
jistá.“ Jak jsi takovej blábol mohla napsat? To svědčí o tvejch pomatenejch
myšlenkách. Kdyby to tvoje „dílo“ chudák Paddy čet‘, tak by pad’
do mdlob a měl z tebe noční můru do konce svýho života. Prosíme ho, ať
si vezma kohokoliv, jen ne tebe, protože s tebou by to schytal. Zajímalo
by nás, proč si myslíš, že zrovna ty jsi na 100% u Paddyho ta vyvolená?
Jsi nějaká hvězda či co? Jsi pomatená a navíc si o sobě moc myslíš. Nebo
si snad věštíš z koule a karet, že jsi tak skálopevně přesvědčená? Jak
ti odepsala redakce: Paddyho miluje víc holek a my se přidáváme. Mají možná
i podobné sny, ale nedávají to takhle nehorázně najevo. Snít má právo každý,
ale otravovat s tím ostatní? Co je moc, to je moc. A co na závěr? Snad
jen: „Milá Nikolko, přejeme ti mnoho rozkošných dětiček, ale bez Paddyho!“
Marie a Kateřina

P.S.: Poplife, prosím, zveřejni tento dopis, ať si „Už brzy Kellyová“
počte a ať se radši praští lopatou přes palici, než bude chtít zase něco
tak blbýho napsat! Nepřevádějte dopis do spisovné formy, protože by to
Nikolce nedošlo.

...Dopis od Nikoly byl hrozný a myslím si, že se nikomu nelíbil. Chtěla
bych jí proto vzkázat, že jestli si myslí, že jen ona má u Paddyho šanci,
tak ať na to v klidu zapomene. Do Paddyho se zamiluje skoro každá holka.
Já bych se za tento dopis styděla. Patricie (14)

…Lubore, jestli budeš přát mé nej… skupině, aby skončili, tak jsi
u mě skončil taky. A ještě, že jsi nezapomněl popřát tý krá… Nikol hodně
dětiček. Nejvěrnější fanynka Petra (14)

…Milá Nikolko, tak namyšlenou holku, jako jseš ty, jsem už dlouho
nepotkala. Jak můžeš vědět, že máš u Paddyho na 100% šanci, copak vypadáš
jak Pamela Anderson? To bych mohla říct i já, že mám 100%-ní šanci na Paddyho,
protže jsem půkná modrooká blondýnka. Vím ale, že Paddyho miluje i spousta
jiných holek a zůstávám proto jen u snění. Lucka (16)

…Bohužel se ti tvůj sen asi Nikolko nesplní. My máme výhodu, protože
bydlíme v Německu v Kolíně. Tento dopis za nás píše sestřenice, ke které
jezdíme o prázdninách a ona nám přečetla tvůj dopis. Jsi praštěná a nafoukaná
holka, která si o sobě myslí, že je nejlepší. Jediné řešení by bylo, kdyby
jsi se odstěhovala do Kolína. Hodně štěstí. P.S.: Paddy umí nádherně líbat.
Anna, Sigrid, Stevu a sestřenka Monika

…Mám také sny, že jednou si Paddyho vezmu a naše děti bude opatrovat
strejda Angelo, až se budeme bavit po večírcích nebo se spolu milovat!!!
Ale bohužel jsou to jen sny a já vím, že Paddyho uvidím tak akorát na koncertě.
Jana (17 let)

…začíná se nám stále více líbit stránka Vy&My. Minule jsme se
zrovna hodně nasmály. Měla to na svědomí Nikola, která prý už bude brzy
patřit do rodiny Kellyových tím, že se provdá za Paddyho. Nevíme, jak na
to přišla, ale rozhodně nás tím velice pobavila… Petra (16) a Anna
(15)

…při tvém věku 15 let by jsi už mohla mít ten svůj kuřecí mozeček
trochu rozvinutý a nevtírat se na rozhovory s Kelly Family… Lenka,
14

…P.S.: Docela by mě zajímalo, jak si přišla na to, že u Paddyho máš
ty jediná šanci. Pokud ti napsal milostný dopis nebo písničku, tak to chápu,
ale jinak si pěkně praštěná krá… Šárka

…si rozmazlenej zmetek, až moc sebevědomej a jestli si myslíš, že
ty jsi jediná, která má u Paddyho šanci, tak to se mýlíš, ty náno bez rozumu.
A neříkej si Kellyová, stejně tohle příjmení nikdy mít nebudeš. (Tedy
zrovna od této osůbky tahle připomínka sedí jako ulitá, že?) Doufám,
že se ti z palice vysypaly piliny, ty káčo. Evelína Kelly, 15 let

…V čísle 17 psala 15-ti letá Nikola, že miluje Paddyho a prej má
100% šanci jenom ona. Nechápu, co na něm vidí. Toho v… Paddyho a Angela
milujou snad všichni. anonym

…takže si budeš muset najít jiného kluka, kterej má dlouhý vlasy
a budeš ho muset Paddymu připodobnit… Marcela

…když si tak věříš, pošli do redakce fotku k uveřejnění a uvidíme,
jestli nás přesvědčíš, že máš šanci… Zuzka, Petra, Monika

…jestli ale tak moc chceš vyznat Paddymu lásku, tak proč za ním prostě
nejedeš sama a nevyznáš mu ty svoje city (Paddyho by to určitě moc zajímalo,
protože on čeká jenom na tebe). A Kellyovi už na tebe taky určitě čekaj,
až se jim nacpeš do rodiny, ty chudinko. P.S.: Pozdravuj ode mne Paddyho,
ty 100% šance!!!… bohužel bez podpisu

…a pokud si ještě nedostala rozum, tak zkus třeba poprosit Ježíška
nebo jiný časopis, jehož redaktoři budou dostatečně praštěný a potáhnou
se s tebou na návštěvu za Paddym. Patricie

Milá redakce! Zajímá mne, zda bylo nutné uveřejnit tak domýšlivý
dopis od Nikoly? Myslím si, že jste tím dopisem urazili spoustu čtenářů.
Linda (16)

Milá Lindo a všechny uražené čtenářky! Všem se vám omlouvám,
jestli jsem vás dopisem Nikoly urazil, ale vždy se po mně chce, abych odpověděl
na všechny otázky. Dopisů s žádostmi, abychom vás vzali s sebou na rozhovor
s Kelly Family, ale i s jinými interprety, dostáváme spoustu. Tento dopis
byl natolik sebejistý, že jsem chtěl jeho prostřednictvím odpovědět, že
tato možnost u nás bohužel není.

Dlouho trvalo rozbouřeným vodám, než se utišily.
Ještě za několik týdnů dorazil do redakce příspěvek k případu Nikoly už
brzy Kelly.

Čau Lubčo! Že se nestydíte! Vysmívat se a nadávat mentálně postiženému
člověku! Nikola (15) Kelly nemůže za svou vrozenou vadu. Nikolko, to bude
fajn, neboj, vezmeš si ho, ťuťu! Lubore, že to s náma fanynkama vydržíš.
Michaela

Milá Michaelo! Opravdu jsi mne dostala. Porušuju slib a tento
tvůj názor musím zveřejnit.Je fakt vtipnej. Neboj se, nějak to s vámi vydržím,
vždyť jste někteří fakt vtipný a zvedáte mi náladu.


Čau Poplife! Chceli bysme sa ohradiť na vašu odpoveď, ktorú ste
dali Ivane v č. 15/96, že redaktori môžu kľudně vyjadriť svoj názor v reportážach
o Kelly Family. My si myslíme a určite aj ostatní, že nikoho nezaujímajú
názory redaktorov, ale reportáže. Svoje názory nech si vyjadrujú medzi
sebou. Lena a Mišela

Milá Leno a Mišelo! Váš názor mne nezajímá. Jak by se vám
líbila tahle odpověď? Asi moc ne. Obávám se, že vaše fanynkovská zaslepenost
chce omezovat okolí. Bohužel se nikde v našem časopise nevyhnete skutečnosti,
že každý redaktor napíše článek podle svého názoru. Nemyslím si, že bychom
byli časopis, který někdy svým názorem skupině Kelly Family ublížil. Nechápu
proto vaši rozhořčenost, když jsem napsal, že je písnička „An Angel“
ohraná. Prostě to tak je. Nikdo ale netvrdí, že je špatná. Zkuste se na
chvilku odpoutat od své zaslepenosti a podívat se na věc reálnýma očima.
P.S.: Čekám, že teď mi přijde dalších tisíc dopisů, kde mne budete přesvědčovat,
že „An Angel“ není ohraná. Předem všem oznamuji, že už tyto dopisy
nebudu zveřejňovat. Tímto náš problém končí. Vaše Máňa.


Milý Poplife, 10. srpna jsme byly v Německu na koncertu skupiny
Kelly Family a hodily jsme na pódium Paddymu velký balíček a proto by nás
zajímalo, jestli je možné, aby se náš dárek dostal Paddymu do ruky. Moc
nám na tom záleží, protože ho milujeme. Magda a Tereza

Milé dívky! Možné je všechno. Záleží hodně na ochrance a
vůbec lidech kolem koncertu. Když jsme my odcházeli z koncertu Kelly Family,
dávala chranka všechny dárky do do pytlů, které pak odnášeli pryč. Není
ale vždy v tomto mumraji jisté, že se dárky dostanou k umělcům. Můžou totiž
skončit u lidí, kteří se u pódia motají a těch je opravdu hodně. Kelly
Family si ale určitě dárky, které dostanou, občas prohlédnou, takže jistá
naděje tu je. Musíte tedy trpělivě čekat a možná se vám Paddy jednou ozve
a poděkuje.


Milá redakce! Jsem vaše stálá čtenářka a neuniklo mi snad ani
jedno vydání vašeho časopisu, ale to, co jste napsali o cédéčku „Who’ll
Come With Me“, tak to je teda vrchol. Pane Burdo, vy si myslíte, že
někoho z nás zajímají vaše názory? Napsal jste: „…neb u něj pohodlně
usnete. Já toto cédéčko mám a usínat se mi z něho určitě nechce. Pak jste
napsal: „Na mne deska působí jednotvárně a nijak zvlášť mne nezaujala,
kromě několika málo písniček.“ Tohle je fakt drzost. Jak jste to mohl
napsat? To vše jste napsal v časopise 19/96. Jsem velice zvědavá, jestli
toto otisknete nebo budete dělat, že vám nic nepřišlo. Chtěla bych slyšet
odpověď. Lenka

Milá Lenko! Nejprve ukojím tvou zvědavost, zda se k tvému
dopisu vyjádřím -ano, jdu do toho: Jak jsem to mohl napsat? Normálně –
sedl jsem si k počítači poté, co jsem si tu „úžasnou“ desku poslechl,
a napsal svůj názor. Tento jsem dal grafikům, kteří tomu dali grafickou
podobu a v tiskárně mi to vytiskli. Koho zajímá můj názor? No, tak zejména
Marii Píseckou, jednu z nejkrásnějších (a bohužel už vdaných) šéfredaktorek,
které znám (je to šéfredaktorka Dívky), dále pak Martinu (šéfredaktorku
Poplife), pak Béďu z kavárny v Praze, taťku Šmoulu (a dokonce i Šmoulinku),
Dylana z béháčka, Bobyho z Dallasu a zajména pak tebe. Kdyby tě totiž můj
názor nezajímal, nečetla bys moji recenzi. Ty ji ani totiž nemusíš číst,
protože si od Kelly Family koupíš vše, co se na pultech objeví. Bohužel
s tím nic nenaděláš – můj názor na tuto desku nezměníš. Napsat recenzi
je vždy nevděčná úloha, zvláště pak, když desku recenzista kritizuje. Přečti
si recenzi na poslední album Kelly Family a pochval mi ji prosím, jinak
se asi rozbrečím a půjdu si hodit provaz.

P.S.: Teď trochu mile: nezlob se na mne, pokud se mi ta deska nelíbí, nemůžu
se podepsat pod recenzi, která by desku chválila. Určitě ale touto recenzí
neodsuzuji Kelly Family, kteří píšou krásné písničky. Jen ten výběr hitů
není podařený. I když se to mnohým z vás nezdá, hudba Kelly Family a zejména
pak jejich poslední deska se mi líbí a nedám na ně dopustit. Kelly Family
jsou díky některým fanynkám zprofanovaní, a proto si je hodně lidí ani
nechce poslechnout. Pokud budete trochu mírnější ve svém chování, tak po
poslech desky „Almost Heaven“ k vám přibydou další tisíce fanoušků,
kterým se Kelly Family nelíbili. A už dost keců, pokračujeme dál.


Milá redakce! Vsadily jsme se s kamarádkou, jestli si Paddy holí
nohy. Je možné, že to nebudete vědět, ale i tak by mne zajímal váš názor.
Markéta, 14 let

Milá Markéto! Když jsem se naposledy s Paddym holil, používali
jsme k holení žiletky od Astra Jevíčko, po kterých jsme měli tak hladkou
pleť, že nás vzali zpět do kojeneckého ústavu na jednu porci mléka zdarma.
P.S.: Doufám, že mne někdo z Jevíčka slyší a bude mi za tuto reklamu posílat
denně aspoň jednu žiletku.


Milá redakce Poplife! Moc se nám líbí váš časopis, a proto se
k vám obracíme s prosbou o váš názor. Jsme velké fanynky Kelly Family.
V každém článku o Kelly Family píšete, jak jsou báječní, ale náš kamarád
dělal ochranku Kelly Family a říká, že jsou nafoukaní. Máme v tom zmatek.
Vy jste je viděli, jací jsou doopravdy? Myslím, že tato otázka bude zajímat
více lidí. Jířa a Jana

Milá děvčata! Určitě sami víte, že sourozeci nemusejí mít
vždy stejnou povahu. Když je sourozenců 9, tak je jasné, že je každý trochu
jiný. Setkal jsem se osobně s Paddym a Johnem a mohu o nich v pohodě prohlásit,
že jsou ve všem vstřícní a milí. Horší je to už s Kathy, která na nás moc
příjemná nebyla. Ale určitou roli vždy také sehraje nálada, která není
vždy stejná. Nemá smysl hodit všechny do jednoho pytle a říct, že jsou
nepříjemní. Každý máme své mouchy a Kelly Family jsou také jenom lidé.
Více už musíte vypozorovat z jejich chování v Praze.


Drahý Poplife! Je pravda, že Paddy půjde na vojnu? Klára,
(13)

Milá Kláro! Dovedeš si představit scénu, jak Paddy jde na
vojnu a hned první den ho ostříhají dohola? Já si plešounka Padyho nedokážu
představit a myslím si, že ani on sám. Domnívám se, že Paddy bude jeden
z mála, který si bude moci zařídit život bez vojny. Pomůžou mu k tomu určitě
i zmatky okolo bydliště a místa narození. Věřím, že by to pro vás fanynky
asi bylo nepříjemné, kdyby přišel o svou hřívu, i když takový ježeček Paddy
by se některým mohl líbit víc. Jeden velký důvod, proč asi Paddy na vojnu
nepůjde, bude jeho popularita. Nikdo si asi netroufne, aby celé kasárny
místo toho, aby cvičili, hlídali ploty, přes které by lezly fanynky.


Ahoj Poplife! Píšeme vám kvůli velmi závažné věci. Naše kamarádky
milují Backstreet Boys, ale my máme strašně rády Kelly Family. Chtěly jsme
se zeptat, kdo je úspěšnější. Jestli KF nebo BB. Stále se kvůli tomu hádáme
a ony naráží na naše miláčky. Hlavně nám nepište, že jsou obě skupiny úspěšné
stejně, protože to není možné, aby stejné množství lidí mělo rádo jak BB,
tak KF. Lenka, Hana, Ilona

Milé dívky! Mám pro vás návrh: zkuste se hádat, který kluk
je z těchto skupin nejhezčí. Jak vám mám odpovědět, kdo je populárnější.
Když napíšu Kelly Family, budou do redakce chodit bomby od backstreetboysáků
a když napíšu, že BB, tak můžu čekat útok od kellymaniaků. Tak co s tím.
Vykroutím se tím, že Kelly Family prodali více desek (a to o hodně), na
KF k nám do redakce chodí více dopisů a podle hitparád to zase vedou KF.
Tak to je vše a jdu se zavřít do atomového krytu – Lovu zdar.


Ahoj Poplife! Chcela by som vás poprosiť, keby ste mi poslali
adresu Kelly Family domů do obálky, ktorú som vám poslala – aj mama ma
o ňu poprosila. Nebojte se, nikto sa to odo mňa nedozvie. Silvia

Milá Silvo! Ani ode mne se nikdo adresu a telefonní číslo
Kelly Family, ani nikoho jiného, nedozví. Je mi líto, že jsi zbytečně vyhodila
peníze za poštovní známku, ale nedá se nic dělat. Jinak na nás neplatí
žádosti vašich rodinných ani nerodinných příslušníků. Prostě to nejde a
pasta (zubní).


Milý Poplife! Jsem šílená fanynka Kelly Family a hrozně moc miluju
Paddyho. S mojí kamarádkou chceme jít na jejich koncert. Chtěla bych se
zeptat, jestli se lze prostřednictvím fanclubu s Paddym seznámit. Hrozně
ho totiž miluju. Už jsem kvůli němu snědla i nějaké prášky. Vím, že ho
miluje spousta holek, ale já si život bez něj nedokážu představit. A.
Kelly

Milá A. Kelly Nechápu o jaký prášky šlo. Pokud to byly na
praní, tak potom nejlepší je Píp (nesmím uvést jeho název, neb by to byla
reklamka a po té co jsem po minulé annonci na nejmenované žiletky nedostal
ani jednu, si to už nelajsnu), který vyčistí dočista do čista. Takže bys
pak mohla mít čisté myšlení a na Paddyho bys zapomněla. Pokud to byly prášky
vitamínové, tak jen tak dál – čím víc budeš zamilovaná a zdepkařená, tím
budeš zdravější. Pokud to ale byly jiné lékárnické prášky a ty jsi je zrovna
nepotřebovala, tak na ty se vybodni. Nikdo nestojí za to, aby sis kvůli
němu ničila své mladé zdraví. Uvidíš, že v životě toho pravého určitě najdeš.
A teď k fanclubům – osobně si myslím, že setkat se s Paddym prostřednictvím
fanclubu asi nepůjde. Je ale možné, že Kelly Family jednou uspořádají koncert
jen pro své fanclubáky a tam by šance na osobní setkání byla větší. Když
se s ním setkáš, tak pak záleží na tvém šarmu a umu, co bude dál. Nebudeš
to mít ale lehké, protože desetitisíce dívek si každý večer před zrcadlem
zkouší ten svůj jedinečný šarm. Umej se, navoň se a šupajda na houseboat.
Přeji ti mnoho štěstí.

Takovýto obrázek přišel jednou do Poplifu v rámci kreslířské soutěže. (jelikož už originál nebyl na stránkách udělal jsem „kopii“ jak vypadal, Ajvngou).

U obrázku byl popis: „ANGELO ZEZADU“


Milý Poplife! Jsem velká fanynka Kelly Family. Velice mě naštvala
písnička od skupiny „Tři sestry“ „Mutující Angelo“.
Angelo přece nemůže za to, že je ve věku, kdy se mu mění hlas, takže mutuje!
Žádná skupina nemá právo ho takhle urážet! Jestli je to legrace, tak je
zvláštní! Myslím, že nejsem sama, komu se tato písnička nelíbí a kdo má
stejný názor jako já. Proto by mne zajímalo, jak mohla tak hnusná písnička
vůbec vyjít na veřejnosti. Bude skupina Tři sestry za tuto urážku nějak
postižena? Veronika

Milá Veroniko! Vím, že když se teď přiznám, že se mi ta písnička
líbí, můžu čekat další hromadu dopisů plných nadávek. Písnička je vtipná
a myslím si, že nikoho neuráží. Jak už jsem jednou psal, musíte si zvyknout,
že o tak slavné skupině se bude všude psát (a né vždy pravda a pěkně) a
dokonce i zpívat. Lou Fanánek je znám tím, že vtipně ve svých písničkách
reaguje na známé události a to, že Angelo mutuje byla zpráva number one
– proto není divu, že se tato písnička objevila na novém albu Tří sester.
Skupina Tři sestry za tuto písničku nebude nijak postižena, není důvod.


Čao Poplife! Strašně milujeme Kelly Family a hrozně bychom vás
chtěly poprosit, zda by bylo možné někde dostat nebo odkoupit takové ty
průkazy, jako máte vy, když s nimi (např. na koncertě) děláte rozhovor,
aby jsme se k nim mohly dostat. Nějaká možnost, jak se s nimi seznámit
přece musí existovat! Už jsme z toho zoufalé. Daly bychom za pár dní s
nimi miliony, prostě všechno na světě. Helča a Irmča

Milé dívky, pokud máte zbytečné melounky (milióny korun),
tak mi několik dejte a já vám slibuji, že pro vás zajistím koncert, kdy
budete moci být v zákulisí a dělat s Keláčky rozhovorky a možná i fotečky.
Složenku mi pošlete na adresu redakce. Jinak vám kartičky (backstage) dát
nemůžeme, protože jsme kolikrát rádi, když je vůbec dostaneme my. Udělování
těchto „propustek“ je schvalováno několika lidmi, takže moc velkou
šanci na setkání nemáte. Myslím si ale, že když je budete pronásledovat,
tak se s nimi určitě někde setkáte tváří v tvář.


Další podnikavá duše se přihlásila o slovo. Začínáme
s autobusem také uvažovat o tom, že bychom si otevřeli kellyovskou informační
kancelář. Podle předběžného průzkumu trhu by to nemuselo sypat zrovna málo!

Milý Lubore a všechny 100% Fan Kelly’s! Musím říct, že za ty
urážky, co o Kelly Family někdy píšeš si moji pomoc nezasloužíš, ale chyby
dělá každý! Takže k věci. Všechny fanynky Kelly’s teď nepřehlédněte: Přestaňte
psát Luborovi do redakce o váhu a míry Paddyho a napište raději mně. Za
obálku a známku, vám všem napíšu odpověď na tyhle a možná i jiné otázky
– vše podle nejnovějších údajů! S pozdravem Zuzana

ZDE NÁSLEDOVALA PLNÁ ADRESA ZUZKY. ADRESU JSEM JIŽ SMAZAL, PROTOŽE MĚ O TO NEZAPOMENUTELNĚ VÝHRUŽNĚ POPROSILA ZDE.

Milá Zuzano! Nejprve jsem se opravdu lekl, že nechceš, aby mi
někdo psal. Doufám, že nejsi jedna z těch, co hodně píše kámoškám a potřebuje
obálky se známkama, takže jestli všem fanouškům neodpovíš, nepřej si mne,
adresu mám. Jinak k urážkám na Kelly Family se nemíním vyjadřovat, neb
se mi to zdá již ohranou písničkou (tralalalala).

P.S.: Osobně by mne zajímalo, kolikrát denně chodí Paddy na malou – mou
adresu máš. Doufám, že to bude podle nejnovějších údajů!

Luborova výzva nezůstala bez odezvy!

Čau Lubore! Beru tě za slovo a pokusím se všem fanouškům odpovědět
na to, co chtěli vědět. Ale tebe asi zklamu. Tak daleko jsem se s Paddym
ještě nedostala, abych ho kontrolovala, kolikrát denně jde na malou! No,
ale tipuju tak 4x až 5x (když je to takovej chlap). Bohužel jsem se o tom
nikde nedočetla, tak soráč. Ale schválně, až uvidíš Paddyho, tak se ho
na to zkus zeptat! Zdraví tě Zuzka

P.S.: Osobně by mne zajímalo, kolikrát denně chodíš ty na malou – mou
adresu máš. Doufám, že to bude podle nejnovějších údajů! Tak čues Lubčo,
ty fanatiku na Paddyho! Hej, ale pozor, Paddy je na holky!

Čau Zůzo, jsem rád, že jsi z těch lidí, kteří chtějí fanouškům
Kelly Family pomoci, doufám, že to není póza a že ti to vydrží. Jinak dneska
jsem si dělal čárky a na malou jsem šel celkem 7x. Toť nejnovější údaje.
Jinak se nemusíš bát, já jsem taky na holky, takže ti Paddyho nepřeberu.


Ahoj Popíku! Šedesát lidí jen z naší školy má na tebe prosbu,
zda byste nevyloudili od Maite nějaký recept a nevyzvěděli, jak se Kellyovi
chovají u stolu. Dík

Milá školo! Pokud to bude možné, zkusíme se jich při rozhovoru
na recept zeptat, ale nic nezaručujeme. Umíte si představit, jak by to
vypadalo, kdybychom se při rozhovoru zeptali, jak se Kelly Family chovají
u stolu? Nezdá se vám to neslušné?


Ahoj Poplife! Jsme dvě nevlastní sestry a super kámošky. Moc
milujeme skupinu Kelly Family. Jednou jsme byly u vás v redakci a zahlédly
na stole plakát Paddyho:


1) Mohli byste ho zveřejnit?

2) Můžete vytisknout i plakát takové velikosti (osmistránkový) Angela?

3) Můžete uveřejnit např. v seriálu o Kellys fotografie od jejich 2 let
až do současnosti (vždy po roce)?

4) Bylo by možné uveřejnit fotografii Brendy, s kterou měl Paddy známost?

S pozdravem Jarka a Martina

Milé dívky! Ano, v práci na mém stole byl nalepen plakát
Paddyho. Byl z jednoho zahraničního časopisu (byl ale čtyřstránkový). Stále
jsem odolával a žádné fanynce, která se v naší redakci objevila, jsem ten
plakát nedal. Až jsem jednou přišel do práce a Paddy už tam nebyl. Pro
pláč jsem neviděl a šel se k nám na toaletu oběsit. Smůla – splachovací
provaz nějaký vtipálek nařízl a já spadl do mísy. Voda v míse mne vrátila
k životu a já si uvědomil, že plakát Paddyho není vše. Takže už ani nevím,
z jaké série fotek byl otištěn. Proto vám nemůžu slíbit, že vyjde v Poplife.
Domnívám se ale, že už s Paddym vyšlo dost hezkých plakátů, takže nemusíte
jako já běhat na záchod a dál si kupujte Poplife. V budoucnu můžete na
tutáč očekávat osmistránkový plakát Kellyů, nezaručuji, že pouze Angela.
Fotky Kelly Family od jejich dvou let uveřejnit nemůžeme. Nejmíň stokrát
jsem posílal faxem žádost o jejich fotky z dětství, ale nic nepřišlo. Takže
pouze fotky ze současnosti. Ale stejně si myslím, že každý správný fanoušek
Kelláčů už jejich dětské fotky má z Brava, tak proč se opičit. Pokud někdy
přítelkyni Paddyho vyfotíme, tak se v Poplife určitě objeví.


Milí Poplife! Hrozně miluju Angela a Paddyho z Kelly Family a
vím, že moje láska k nim je bezmocná. Vždy, když se podívám na jejich plakát
nebo když poslouchám jejich kazetu, tak mi vytrysknou slzy. Co mám dělat?
Uvažuji o tom, že se zabiju, protože bez nich nemůžu žít. Už mi ani nejde
učení, jak na ně pořád myslím. Pomozte mi prosím, vím, že nejsem sama.
Petra

Milá Petro! Neschovávej svoje neúspěchy ve škole za lásku
ke Kelly Family. To potom není opravdová láska. Každá správná fanynka je
láskou ke Kelly Family motivována k lepším známkám ve škole, protože ví,
že celá rodinka má ráda vzdělané lidi. Jestli se při každém pohledu na
plakát Kelloušů rozbrečíš, tak si je sundej ze zdi. Olibuj pak prázdné
bílé stěny a budeš vypadat jak malomocná, ale určitě né bezmocná.


Čauky Poplife! Chtěla bych se tě, Lubore, zeptat na tvůj osobní
názor na Kelly Family. Pak bych se ráda zeptala, kdy tu budou mít koncert?
Kde bych sehnala dvě knihy, které Kelly Family vydali? Jestli už natočili
muzikál, jak slibovali? Budou se prodávat všechny videokazety a CD, MC,
které K.F. vydali? Michaela

Čau Míšo! Už jsem se jednou přiznal, že Kelly Family mi nevadí.
Jejich poslední deska je opravdu pěkná a „Over The Hump“ taky
není špatná. Přiznám se, že když chodím spát, tak každý večer si vždy na
hodinu klekám před plakát Paddyho a prosím ho, aby mi už konečně prásknul,
kolik váží a měří, abych se zbavil těch tisíců dopisů, v kterých se na
tuto otázku ptáte. Obávám se, že už to ale dlouho nevydržím. Stěžují si
totiž moji sousedé, že vždy, když mé tělo s koleny dopadne na podlahu,
otřese se barák v základech a začínají praskat zdi. Takže ještě pár takových
kleků a na soukromé televizní stanici vás budou upozorňovat, že „následující
ukázky budou drastické“ (a to opravdu budou). Jojky, to jsem se zase
rozkecal – takže dál. (následují odpovědi na
ostatní otázky)


Ahoj Lubore! Jsme dvě obrovské fanynky sk. Kelly Family. Líbí
se nám styl tvého psaní o této skupině a vše, co o nich napíšeš, je pravda
a žádný kecy a blbý žvásty, jak o nich například píšou v jiných časopisech
a denících. Nevím, jestli jsi to četl, ale jeden redaktor napsal o Kellys
takový věci, jako že jsou rozcuchaný obludičky, že jsou ušmudlaný děcka,
že jejich hudba je jen romantický kýč a že to poslouchají jen děti bez
domova. My domov máme a pěkně nás ten jeho článek naštval. Podle nás závidí,
že Kelly Family jsou slavní a on je proti nim nula. Každý má právo říct:
„Ne, tak tohle se mi nelíbí“, ale tohle už přehnal. Prostě závistivec.
Co tomu říkáš? Věrné čtenářky Eliška a Silva

Milá Eliško a Silvo! Nejprve se omlouvám, že jsem nezveřejnil
jména tiskovin a jméno redaktora, protože by to pro ně byla reklama a možná
o ni jim jde. Jak už jsem na této stránce v minulosti několikrát psal,
musíte se smířit s tím, že ne vždy se bude o vašich miláčcích psát hezky
a pravdivě. Já osobně jsem za několik věcí, které Kelly Family dělají proti
novinářům, na ně taky nabroušený, ale každý máme nějaké mouchy a slavným
lidem je musíme občas odpustit. Tento článek jsem nečetl a ani mi to nevadí.
Někteří redaktoři v „dospěláckých“ médiích si totiž myslí, že
pokud by napsali něco pěkného o různých teenagerských idolech (nemusí se
jednat jen o Kelly Family), tak v očích svých čtenářů a kolegů poklesnou.
Proto raději tyto idoly haní a posílají do světa neověřené zprávy. Nikomu
ale nesmíme upírat jeho svobodu projevu, a proto záleží jen na každém z
vás a na našem svědomí, co do světa pustíme. Pokud je to jeho názor, stojí
si za ním a někdo mu ho otiskne, tak proč ne. Je pod tím podepsaný a každý
čtenář si o tomto člověku udělá své mínění. Nemysli si, že na mne díky
tomu, co pro vás píšu, nevyšly žádné narážky. Nevšímám si jich, protože
to nemá smysl. Proto si v klidu přečtěte, co který redaktor o vašich idolech
napsal, a udělejte si podle toho svůj názor na něj, ale nerozčilujte se,
protože vám za to nestojí.


Váš časopis se mi celkem líbil, ale jen do doby, kdy jsem si přečetla
odpovědi v rubrice Vy&My. Lubore, jsi dost trapnej! Fakt. Možná, že
ti řeknu novinku, ale každý není takovej jako ty, víš? Paddy Kelly není
bigamista a klidně se s tebou vsadím, že když se ho zeptáš, odpoví ti negativně.
Nejlepší je špatný věci rozhlašovat o druhých, i když je to „tvoje“.
Ty jsi BIGAMISTA, že? Dobrý, fakt super, ale nesváděj to na druhý. Miluju,
stejně jako spousta fanynek, Paddyho. Lubore, taky mi poradíš, abych počkala,
až K.F. nebudou slavný, když je tak miluju, nebo mi poradíš něco lepšího,
co napadne tvůj malej mozeček? Znám dost skupin, který mají ohranější písničky
než Kelly Family (např. Backstreet Boys). Kelly Family neskládají písničky
jen proto, aby tady nějaký Luborek s IQ patníku vykládal, že jejich písničky
jsou ohraný. Super, ale jsi blbec, víš? Někteří fanoušci nejsou zaslepený,
mají něco, co ty ne – CITY. Vaše nevěrná čtenářka Jana Kelly

Milá nevěrnice! Několik dní před tím, než jsem si přečetl
tvůj dopis, jsem procházel obdobím, kdy se mi nic nedařilo a měl jsem špatnou
náladu. Tvůj dopis mne opravdu pobavil a musím ti poděkovat, protže se
od té doby na každého směju. Jsem trochu mokrý, neb si mne před redakcí
pletou psi s patníkem a močí na mne. Řeknu ti, že když to zamrzne, vypadám
jako žlutá koule a lidi křičí, že už konečně vyšlo sluníčko (tuto stránku
píšu začátkem ledna). Už od narození mi v hlavě něco hrká, ale teprve ty
jsi odhalila, že je to můj malý mozeček. Ale jak říká jedna známá: Co je
malý, to je hezký. Tobě neporadím nic. Jen si rovnou sežeň místo vedle
Paddyho hrobu, protože živá se do jeho blízkosti nedostaneš (on je totiž
blbůmvzdorný) – můžu to napsat, neb mi chybí ty city.


Ahoj Poplife! V čísle 22/96 jste psali, že Paddy je zastáncem
bigamie, proto bychom se chtěly zeptat, jestli je i Angelo zastáncem bigamie.
Kristýny a Ivana

Milé dívky! Nereagoval jsem na spoustu dopisů s otázkou,
jestli je to pravda. Nemůžu tomu uvěřit, že všechno, co napíšu, tak žerete.
Zas to asi byl nepovedenej fór, protože jsem nemohl na jejich otázku jinak
odpovědět. Zkuste se všichni zamyslet nad tím, co je reálné a co ne. Samozřejmě
jsem o bigamii s Paddym nemluvil.


Ahoj Poplife! Je pravda, že Angelo v noci tiše ohlodává houseboat?
Ví Angelo, co je to zubní kartáček? Gábina

Milá Gábino! Nevěřím svým očím. Začíná se mi zdát, že mi
to děláte naschvál, abych si musel vymýšlet další blbosti. (Snad
máš, Lubore, v tomto případě pravdu – DOUFÁME!) No jasně, je
to pravda. Nedávno jsem jel Krkonošským údolím a slyším praskání dřeva.
V domnění, že je to nějaký kůrovec, vzal jsem si mé příruční kladívko s
tím, že ho trochu zplacatím. Co ale mé oči neviděly! Na stromě sedí Angelo
a okusuje větev. Zůstal jsem na něj civět očima a údivem mně spadlo kladivo
na nohu. Můj řev Angela zjevně nevyrušil a po pěti minutách mi řekl: Co
čumíš, kolíku (označení přítele odborníkem na vyschlé dřevo)? Mou lámanou
angličtinou se ho tedy ptám, co že nám tu ožírá náš les. Nehnul ani brvou
a odpověděl: Dubové je nejlepší.


Lubore (ty trapná kryso)! Když si s kámoškou koupíme Poplife
a díváme se do rubriky Vy & My, unavuje nás, jak pořád nadáváš a hnusně
komentuješ skupinu Kelly Family. Myslíš si, že se těm tvým trapným řečím
bude někdo smát a že jsi někdo? Jsi jen obyčejný žebrák, který Kellyovým
závidí. Doufám, že ten dopis zveřejníš a nebudeš mít strach z trapasu.
Tak sbohem ty opičí ksichte. Sandra

Čau krásná Sandro! Máš pravdu, taky mne unavuje stránka Vy
& My, a proto ji nečtu. Zkus to taky, je to fakt bezva. Je pravda,
že se těm trapnejm řečem můj strejda nesměje a vždycky u týhle stránky
usne (to chrápání se opravdu někdy nedá snést a tak jsem mu poslední dvě
čísla Vy & My z Poplife vytrhl – a je klid). Máš skvělou paměť, že
si mne pamatuješ jako žebráka. Jo, hrával jsem na plechovky od kompotů
vedle Kellyových na ulici, ale protože jich bylo víc, tak mne přehlušili
a já si s bídou vyžebral jen jednu marku denně. A podívej, kde jsou dnes
oni. Já teď sedím ve vyhřátém pražském kanále a ohořelým klackem na krabici
od banánů píšu odpověď na tvůj dopis. No řekni, nezáviděla bys? Strach
z trapasu nemám, protože jsem trapnej dost a víc už to opravdu nejde. Dík
za milé oslovení „opičí ksichte“ – ty taky nevypadáš špatně (nedáme
to dohromady?).


Ahoj Poplife! Chtěla jsem vás poprosit, abyste mi poslali na
mou adresu materiály o Kelly Family a hlavně o mém miláčkovi Paddym. Pošlete
mi plakáty, fotky, články atd. Doufám že mé přání splníte rychle a ve velkém
množství. Andrea

Milá Andreo! Nejsme žádná sběratelská a zasilatelská firma,
takže ti tvé přání nesplníme. P.S.: To neplatí jen pro KF, ale pro všechny
interprety.


Hle, další kellymaniačka par excellence!

Ahoj Lubčo! Předem tě moc prosím, abys tenhle dopis neuveřejňoval.
Kelly Family si totiž nechávají vše o sobě z Poplife překládat. Jmenuji
se Jarmila a je mi osmnáct let. Napsala jsem dopis Johnovi a poslala po
novináři. On mu ho předal a přeložil. Napsala jsem mu, že ho miluji. Johny
samou radostí skákal po posteli, že se praštil do hlavy a u postele zlomil
nohu a musel ji spravit. Stala se ale velice divná věc – on se do mne doopravdy

zamiloval, i když mě viděl, když mi bylo jen 5 let. Chtěl si mne vzít 15.
srpna, ale nemohl kvůli povodním (nemohl pro mne přijet), takže jsme svatbu
přeložili na další rok. Chtěla bych ho ale vidět dřív – nemůžu, protože
mám pas u Kellyů – nechali mi ho udělat. Jsem jeho holka a Johnymu se o
mně pořád zdají v noci sny. Brzy se stanu jeho ženou. Všechno, co jsem
napsala, je pravda. Lubčo, prosím tě, nemohl bys mi poslat plakát, kde
je můj budoucí manžel? Když ho zatím nemám doma živě, chtěla bych ho alespoň
na plakátu. Jestli to neuděláš, Johny bude na tebe naštvanej, žes jeho
holce neodepsal. John je jasnovědec, ví, co jsem ti napsala, a taky ví,
jestli mi neodepíšeš. Jestli mi neodepíšeš, může se stát, že Johny přijde
za tebou a zbije tě – to myslím vážně. Prosím tě, pošli mi plakát a odepiš
na můj dopis. Jarmila

Milá Jarmilo! Jediné rozumné vysvětlení toho, proč by se
Johny do tebe zamiloval, je v těžkém úrazu na hlavě způsobeném skákáním
po posteli. Jinak lituju Johna, jaké má teď noční můry, když se mu o tobě
zdá.

P.S.: Bojím se, že mne zbije – asi se půjdu vyzpovídat do Tabu.


Ahoj Lubore! Zajímalo by mne, jestli je pravda, že Angelo sleduje
erotické filmy. Zuzana

Milá Zuzko! Když už to tušíš, tak to na Angelíka prásknu.
Když byl nedávno v Ostravě, dívali jsme se tajně klíčovou dírkou na erotický
pořad „Medvídek Pú a jeho kámošky“ – měli jsme velké problémy
a tak jsme se utěšili seriálem „Helena a její chlapci“. Angelo
se mi pak tajně přiznal, že už dlouho shání sérii erotických filmů „Káťa
a Škubánek“. To bych nebyl já, abych mu nějaký ten díleček nesehnal
– dostal jsem za něj nejnovější „lehký“ film „Tři muži a
nemluvně“. Nikomu to ale nepráskni, jinak bych nemohl na veřejnost.


Čau Lubore! Mám nápad vytvořit Kellyovskou hitparádu a to tak,
že by fanoušci Kellys posílali 5-10 nejoblíbenějších songů od KF a já z
nich jednou za měsíc sestavím podle hlasů hitparádu. Na tobě je, abys ji
otiskl v časopise. Pokud jo, seš dobrej. Ríša

Čauky Ríšo! Já mám nápadů – a taky s nima neotravuju.

P.S.: Ne, neber si to osobně. Chápu, že je potřeba zaplnit nějak ideálně
volný čas, ale ode mne se ocenění nedočkáš. Osobně si myslím, že v naší
hitparádě si Kellyovci postavili stan a jen tak neodluftujou (soudím tak
podle zásob ve stanové špajzce), takže nevidím důvod jim dělat ještě spešl
hitpošku. Věř tomu, že by se za chvíli ozvali uražení fanoušci jiné skupiny
a já bych si tu ve volných chvílích mohl dělat hitparádu nejoblíbenějších
hitparád různých hitparád v hitparádách – no nebyla by to paráda. Zkus
své nadšení nabídnout fanklubu, tam máš větší šanci.

P.S2: Jakej jsem?


Ahoj Poplife! Váš časák je celkem dobrý, ale už mě ty názory
na Kelly Family štvou!!! Jak si dovolujete říct třeba tuto větu: „Kouleli
jsme očima, než nám došlo, že to malé blonďaté s brejličkama je Angelo
spolu s nevýraznou plavovláskou Patricií jsou Oni!!! Jak si dovolujete
urážet Angela (jednoho z nejkrásnějších kluků na světě), že je to nějaké
malé s brejličkama? Co si vlastně o sobě myslíte? Petra

Milá Petro! Reportáž z pobytu Kelly Family jsme psali s tím,
že se ozve zase spousta fanynek, které se budou cítit uražené, že není
vše napsané tak, jak by si to představovaly. Kupodivu jsem zjistil, že
převážná většina z vás rozuměla a přišly mi vesměs kladné reakce. Takže
si to zkus znovu přečíst – nikoho neurážíme, jen v nadnešené formě ti sdělujeme,
že kdyby si šla kolem Angela v jakémkoliv městě a netušila, že tam má být,
nepoznala bys ho (už slyším tvé uřvané néééé).


Zde je smutné svědectví o tom, jak se kellymaniactví
může projevovat navenek a také o tom, že odpůrci kellymánie nemusí být
vůbec o nic lepší než kellymaniaci.

Ahoj Lubore! Dňa 5. 11. 1997 som sa zúčastnila koncertu skupiny
The Kelly Family v Ostrave a bola som šokovaná tým, čo som tam videla a
zažila. Už len to, že som Slovenka veľa ovplyvnilo moju situáciu a znepríjemnilo
čakanie na začiatok koncertu. Neuveritelné ako sa niektorí ludia k sobe
správajú, a čo z nich dokáže urobiť jeden koncert. Ja viem, všetci sme
chceli byť čo najbližšie svojim miláčikom, ale aj za cenu modrín alebo
dokonca zlomených rúk, či nôh? Kopance a nadávky, ktoré som ja a moja kamarátka
dostala od niektorých českých fanyniek, sme si nezaslúžili. Nespomínám
si, že by som ja, alebo niekto iný robili niečo podobné na koncerte v Bratislave.
Veď o čom spievajú Kelly Family vo svojich piesňach – o láske, porozumení
a priateľstve. Vy, ktorých sa to týká, zamyslite sa nad sebou, dodržali
ste z toho alespoň niečo? Ja si pod pojmom „fanúšik“ nepredstavujem
človeka, ktorý len obdivuje Paddyho a Angela a šalie na koncerte, ale človeka,
ktorý sa v správaní aspoň trochu pridŕža textov Kelly Family. Týmto by
som chcela poďakovať mnohým českým fanynkám, ktoré nás obhajovali a pomáhali
nám dostať sa zo situácie, do ktorej nás dostali spomínané „fanynky“
Kelly Family.

A ešte niečo. Mne sa tiež nepáčia všetky skupiny, či speváci, ale neprejavujem
svoje nesympatie tým, že chodím na ich koncerty, aby som vykrikovala tie
najhoršie nadávky a hádzala hlinu, ohryzky z jabåk a fľaše na hlavy fanúšikov.
Veď tam boli aj malé deti. Martina

Milá Martino! Plně s tebou souhlasím. Ale na koncertě skoro
všech teenagerských interpretů zažiješ to samé a troufnu si říct, že v
Ostravě to bylo ještě v klídku. Tací jsou prostě lidi a my je asi nezměníme.
Přidám si také trošku do polévčičky: Chci jen pozdravit ty přiblblejší
fanoušky, kteří stáli vedle mixážního pultu za mostíkem pro fotografy –
jestli vám to ve vašich „vygumídkovanejch“ hlavičkách nedojde,
tak pokud se budeme uhýbat podle vašich příkazů někam do blba, abyste viděli,
tak nebudou fotky a vy, ani ostatní, kteří se na koncert nedostali, se
nebudou mít na co v časopisech dívat. Takže holt musíte přetrpět první
tři písničky (což při seznamu songů na ostravském koncertě nebylo zas tolik),
abychom my fotografové mohli v klídku pořídit alespoň nějaké fotky – pak
už uvidíte na celé podium. Fotil jsem na obou dvou koncertech a ani na
jednom jste nebyli slušní. Příště si vezmu kečup a z každýho, co bude mít
trapný kecy, že přes mé sklo (které je opravdu tlusté) nevidí, udělám hranolku
s kečupem.

Co se týká těch úchylů, kteří házeli různý věci do davů fanynek, se nemíním
vyjadřovat. Jsou to jen ubožáci, kteří se na nic jiného nezmůžou. Je mi
jen líto vás, kteří jste tam stáli a nemohli proti tomu nic dělat. Nebojte
se, však se jim to jednou vrátí.


Zdá se nám, že právě teď je vhodná chvíle pro
nějaký balzám na duši. Následující dopisy potvrzují, co už naznačil ten
předcházející, totiž, že být fanouškem Kelly Family není vždy totéž co
být kellymaniakem.

Milá redakce! Jsem velká a letitá fanynka Kelly Family. Mám je
ráda už dost dlouho, ještě když se o nich v ČR nemluvilo. Zarážejí mne
dopisy typu: Strašně moc vás prosím, zda byste mi neposlali podepsanou
fotku Paddyho, hrozně ho totiž miluju. Už jsem si o to psala i do redakcí
jiných časopisů, ale nic mi neposlali…atd… Proč tedy vychází časopis?
Samozřejmě, kdo by nebyl rád, kdyby mu časopis posílal podepsané fotky
jeho miláčků, ale kde to jsme? Copak nechápou, že to nejde? Ještě se kvůli
tomu zlobí! Jsem hrozně ráda, že zrovna váš časopis je ten, ve kterém najdu
nejvíce obrázků K.F. a protože v něm najdu spoustu super čtení!! Chtěla
bych se zeptat, jak to vypadá s inzeráty. Poslala jsem k vám inzerát a
dodneška nevyšel. Tereza

Milá Terezo! Doufám, že mne nikdo neobviní ze samožerství,
když jsem tento dopis zveřejnil. Moc ti děkuju za tvůj názor a souhlasím
s ním. Myslím si, že náš časopis o Kelly Family píše dost a že zde hodně
nacházíte i jejich plakáty. Asi by se sem hodilo přísloví: „Podáš
někomu prst a on ti vezme celou ruku.“ A teď k inzerátům: Velmi se
omlouváme, ale chodí nám spousta žádostí, a proto nemůžeme všem vyhovět
hned. Takže trochu strpení a určitě svůj inzerát v rubrice „Bleší
trh“ najdeš.


Milý Poplife! Ve svých 21 letech jsem také fanynka Kelly Family.
Líbí se mi jejich hudba a jejich styl života. Vím, co je to mít svůj idol
– ale čeho je moc, toho je příliš. Myslím, že každý rozumný člověk by měl
vědět, kde jsou hranice takového zbožňování. To, co předvedlo pár naivních
děvčátek, mi skutečně vyrazilo dech. To si jeden potom říká: …proboha,
co to poslouchám… – protože výlevy takovýchto „fanynek“ otravují
nejenom celé okolí, ale nevrhá to dobrý stín ani na samotné Kellyovce.
Byla by škoda, kdyby rubrika Vy&My začala uveřejňovat reakce hysterických
dívenek, namísto toho, aby tato stránka byla věnována pouze informačním
účelům. Všechny články o Kelly Family jsou super a vy jste poslední, kdo
by se za ně měli omlouvat. Vaše Dora

Milá Doro! Děkujeme ti za krásný dopis. Nezlob se, ale musíme
reakcím našich čtenářek věnovat prostor, protože k nám do redakce přišla
taková spousta dopisů, že si nemůžeme dovolit nechat je bez odezvy. Všechny
by nám napsaly znovu a chtěly znova uveřejnit svůj názor a my se tohoto
problému už nezbavili. Takto otiskneme nejčastější a nejzajímavější názory
a odmítáme se k tomuto problému vracet. Tvůj názor nechť si promyslí hlavně
fanynky.


Milý Lubore, jsme velkými příznivkyněmi Tvých komentářů k dopisům,
které se týkají Kelly Family. Hlavně jak odrážíš hysterické rádoby fanynky
typu: „Již brzy Kelly“. Jsme také velké fanynky Kellys, ale takovéto
věci nás nenapadají ani v nejdivočejších snech. Zajímalo by nás, proč Kellys
od poloviny září nekoncertují a proč přesídlili do Irska. Odpověď je jednoduchá:
potřebují si odpočinout právě od takovýchto hysterických „fanynek“,
které je pronásledují na každém kroku. Samy jsme se během letního turné
přesvědčily, že z Patrickova obličeje zmizel srdečný úsměv a i ostatní
působili velmi unaveně. A proto – PRYČ S HYSTERIÍ!!! Radka a Pavlína

Milá Radko a Pavlíno! Dík za krásný dopis a doufám, že si
ho ty, kterých se týká, uvědomí.

P.S.: Sorry, ale musel jsem už uveřejnit něco kladného na mou osobu, jinak
bych se z těch nadávek zbláznil. Jestli mi na tyhle dvě holky někdo šáhne,
tak už na něj nikdy nepropíšu. (pro nerozumějící pšouky – nepromluvím prostřednictvím
časopisu).


Ahoj Poplife! Ráda bych reagovala na dopis od Lenky, která kritizuje
Luborovu recenzi: Jsem taky velká fanynka Kelly Family a myslím si, že
dělají bezva hudbu a hned tak nikdo na ně nemá, ale svůj názor na jejich
tvorbu si může vyjádřit každý svobodně. Když miluju Kelly Family, tak mě
přeci neurazí nějaká kritika! Zvlášť když vím, že to není pravda! Na každého
jejich hudba může působit jinak a každý by měl mít právo říct svůj názor.
Například já se s kritikou na Kellys potýkám už pěkně dlouho v naší třídě.
Tam je totiž všichni doslova nenávidí. Jenže mne už totak nebere, abych
každému říkala, že si je má nejprve poslechnout a pak kritizovat. Všechny
fanoušky zdraví Eva

Milá Evo! Dík za tvůj názor. Za čtrnáct dnů čágoška!


Ahoj Poplife! Chtěla bych něco vzkázat fanynkám Kellyů. Smím?
Lucka

Čau Lucko! To víš, že můžeš!

Tak dík Lubčo! Asi rok jsem byla nakažena nemocí, která se nazývá
Kellymánie. Šíleně jsem milovala Paddyho a kvůli němu jsem kupovala vše,
kde byl. Až jsem si uvědomila, že Paddyho v životě nikdy neuvidím, leda
na koncertě a nikdy s ním nebudu mluvit. Je to obyčejný kluk a žije si
svůj život. A vy žijte taky ten svůj. Zbytečně za něho budete utrácet peníze
a posílat mu drahé dárky. Všechno je marné. Nikdy si nepřečte váš dopis
a nevšimne si vašeho dárku. Uvědomte si, že čeští kluci jsou mnohem krásnější
a opravdovější. Tak se rychle uzdravte a otevřte oči. Držím vám palce.
A ty mi, Lubčo, dáš určitě za pravdu. Čau Lucka

Podruhé Čau Lúco! Jsem zmaten. Co se to děje? Nenaváděj mi
naše čtenáře, aby si nekupovali nic o Paddym. Nedostanu potom zlaťáčky
a za co budu hamat? Souhlasím s tím, že jsou někteří čeští kluci hezčí
a nemá opravdu smysl se kvůli Paddymu uzavřít a na očky si dát čočky. Nevidím
však tak černě jeho korespondenci. Vždy tu malinkaťoulinká šančička je.
Na druhou stranu si uvědomme, že pokud Paddy inspiruje své fanynky k pilnému
učení, jak mi napsala jedna z nich, pak ať jsou do něj pořádně zařachlý
a náš národ bude národem géniů (sámoška že až po mně). Vše má své pro a
proti, nicméně v globálu s tebou, Lucko, souhlasím.

P.S.: To mám ale kecy, co? A to ještě nejsou Velikonoce.


Milý Poplife! Jsem doslova šokována, že můžete otisknout takovou
hrůzu, na kterou se v čísle 23 ptala Markéta – „Jestli si Paddy holí
nohy“!!!??? Kelly Family se mi líbí, ale tohle se mi zdá přehnané.
Zajímalo by mne, co si o těchto ušláplých dotazech v redakci myslíte? Mirka

Milá Mirko! Tento dotaz jsem uveřejnil, neb jsem si myslel,
že svou odpovědí odradím pisálky podobných dotazů. Zase jsem se spletl.
Před chvilkou jsem dočetl dopis, kde se mě jedna čtenářka ptá, jestli má
Paddy delší vlasy než Angelo. Už na tyto otázky neodpovídám (chytrému napověz,
hloupého trkni).


Čau Poplife! Chtěly bychom říct pár vět fanouškům Kelly Family:
Víme moc dobře, co prožíváte, když Kellye milujete!!! Věřte, že prožíváme



  1. holyna
    22:24 - 26. Lis , 2008           

    A jak je to tedy s tím Paddym a jeho nohama? Holí si je a nebo ne? A taky mně zajíma kdo má delší vlasy, Vašut a nebo Osvaldová?

  2. Ládínek
    10:16 - 29. Lis , 2008           

    Hehe, kde jsou ty časy kdy nám plakáty z brava s těmato úchylama vysely po celém domě…Moje plakáty neměly šanci protože dvě sestry, padlé na hlavu, přehlasovaly vždy můj hlas co kde bude pověšeno… Myslím že když bych na záchodě zalovil dostatečně hluboko do štosu pubertálních časopisů nevalné kvality a hodnoty, vylovil bych kdesi u dna čtivo podobného rázu 🙂

  3. bety
    18:12 - 8. Úno , 2009           

    matně si vzpomínám, že v listopadu 97 jsem se v mých 6-letech koncertu kelly family zúčastnila:-D ale je to pecka ten článek…dneska už se tohle nevidí…

  4. Jakub Traveler
    18:11 - 12. Úno , 2009           

    Jéééééééé, to jsem se zasmál…
    😀
    Ono, co jsem četl takhle po internetu, tak i diskuze v Bravu (nebo jak se to pro ty mladý holky jmenuje) a podobně je humorná.

  5. alca.aha
    19:49 - 11. Bře , 2009           

    Fakt vtipný 😀 Jestli se Paddy někde k podobným článkům náhodou dostal, tak se ani nedivim, že odešel do kláštera :D:D:D:D

  6. simonka
    11:16 - 26. Dub , 2009           

    ahojky jak se mamš a klik ti je roku

  7. simonka
    11:17 - 26. Dub , 2009           

    mě je 12 a kolik je tobě

  8. renata
    11:17 - 26. Dub , 2009           

    je mi 111 a mmmmaaammmm ssseeee fffaaajjjnnn

  9. alca.aha
    17:26 - 16. Kvě , 2009           

    Tohle je seznamka? Nevšimla jsem si…

  10. Lucy
    11:47 - 17. Kvě , 2009           

    Kelly family sem znala už dřív,ale začala jsem je žrát až v současné době ve svých 16ti letech.
    Když někomu ve třídě řeknu že se mi líbí K.F.všichni čučej jak znovuzrození nabo se smějou.Přitom si myslím že jejich písničky nejsou zas tak hrozný.

  11. Ajvngou
    14:44 - 17. Kvě , 2009           

    O songy ani tak nešlo (sám uznávám, že některé kousky byly chytlavé => až moc), spíš bych řekl, že jde o jejich celkovou image a kdysi tu neskutečnou popularitu, co se tady zvedla obzvlášť v řadách náctiletých.. jako třeba ty .)

  12. alca.aha
    11:42 - 28. Kvě , 2009           

    Já KF taky poslouchala jako hodně malá, ale až teď nedávno jsem se k nim zase vrátila…Když jsem to jednou řekla spolužačce, tak na mě koukala přinejmenším jako kdybych se zbláznila, a řekla, že se poslouchali, když jsme byli malý…A co jako? Jejich písničky jsou fajn a každej si tam najde, co se mu líbí, a ten, kdo se na nás dívá divně, tak je buďto taky poslouchal a nechce se k tomu přiznat, protože se stydí, nebo jim třeba tu slávu závidí…Anebo je jednodušší vysvětlení, je hloupej…To je můj názor.

  13. Petula07
    23:42 - 9. Čvn , 2009           

    Šílenství mě minulo. Davovou histerii nesnáším celý život a z toho důvodu jsem ani v dobách jejich největší slávy nebyla na žádném jejich koncertě. Bravo jsem nekupovala pravidelně a pár těch plakátů na zdi brzo skončilo v koši.
    Teď je mi 23 a našla jsem je znovu na Youtube v roce 2008 (po 10 letech) a překvapili. Po roce 2000 už to nejsou přeslazené písničky typu „Fell in love with an alien“ (brr, nemusím) ani starodávné hábity ze sekáče ale alba La Patata (2002) a Homerun (2004) s trochu jiným duchem… Viz třeba:
    http://www.youtube.com/watch?v=jOpPjh_VVEY
    http://www.youtube.com/watch?v=IlDttTqYbFI
    http://www.youtube.com/watch?v=ZYbxG0i3_Q0
    Teď už je i tohle minulost, zpívají sólově. Každý z nich trochu jiný styl (rock, folk, jazz…), ale většina z nich u hudby zůstala a dokáží i bez šílenství odehrát příjemný koncert pro menší okruh posluchačů.
    Nikdy jsem netvrdila a nikdy nebudu trvdit, že jsou dokonalí muzikanti. Zaujali mě tím, že hudbu berou vážně a zpívají opravdově. Takže teď mají znova místo mezi mou oblíbenou hudbou, i když ne všechny z nich si poslechnu i doma na CD. Naživo však dokáží nečekaně zaujmout 🙂 Pokud jste je někdy poslouchali a netrpíte předsudky, že sourozenci Kellyovi jsou jen samý cukr, zkuste to znovu, Angelo se tak dvakrát ročně objeví i u nás v ČR.
    Angelo Kelly – http://www.myspace.com/angelokelly
    Maite Itoiz & John Kelly – http://www.myspace.com/johnkellymaiteitoiz
    Patricia Kelly – http://www.myspace.com/patriciakelly
    Jimmy Kelly – http://www.myspace.com/kellyjimmy
    Kathy Kelly – http://www.myspace.com/kathyannekelly
    Maite Kelly – http://www.myspace.com/maitekelly

  14. Kačka
    16:18 - 19. Čvn , 2009           

    Já si je občas (možná z nostalgie) poslechnu dodnes, mě v době Kellymánie bylo 14 a ty šílený holky jsem nechápala. Nikdy jsem Kellyům neposílala dopis, natož dárek, nikdy jsem nebyla na koncertě a Bravo nebo Poplife jsem si kvůli nim koupila jen občas, Popcorn snad jednou, když tam byl ten speciál.

    Nicméně, ten první dopis od Nikoly, tehdy 15ti leté, jsem v chudé sbírce KF na půdě našla. Luborovi bylo tehdy 21.
    Pro zájemce:

    Milý Poplife!
    Hrozně miluju Paddyho z Kelly Family. Chtěla bych s ním začít chodit a potom si ho vzít a mít s ním nekonečně mnoho rozkošných dětiček. A proto bych vás chtěla poprosit, jako svůj nejoblíbenější časopis, až za nimi někdy pojedete, abyste mi napsali na níže uvedenou adresu a vzali mě sebou. Abych mu mohla vyznat své city. Je mi jasný, že Paddyho miluje víc holek, ale jedině já mám u něho šanci a tím jsem si jista na 100%.
    Nikola(15) – už brzy Kelly

    Milá Nikolo,
    Máš pravdu. Takovéto sny, jaké má ty, mají snad všechny dívky v tvém věku. Většinou se ale nesplní a ony se „musejí“ spokojit s „obyčejným“ klukem. Obáváme se, že i tvůj sense skutečností nikdy nestane. Není škodlivá mít takové sny, ale není dobré se upoutat pouze ke svému idolu a zanedbávat tak okolí. Okolím nemusí být pouze škola, ale také spolužáci, kteří po tobě určitě pokukují. Tady platí přísloví „Lepší vrabec v hrsti, než holub na střeše“. Kolem Kelly Family se pohybuje tolik fanoušků, že máš velmi malou šanci se dostat přímo k Paddymu a vyznat mu lásku. My tě na rozhovor s Kelly Family vzít nemůžem, neb to není z organizačních důvodů možné. Nezlob se, ale budeš se muset zatím spokojit s tím „málem“ okolo sebe. Je ale možné, že až Kelly Family přestanou být slavní (což se ale také nemusí nikdy stát), tak se k Paddymu dostaneš líp. Hodně dětiček ti přeje celá redakce.

  15. lamaRTIN
    22:14 - 20. Čvn , 2009           

    Kurňa jsem se nudil tak jsem klikl na odkazy na ty novější písně Flip a coin a Carry my soul a můžu je v klidu poslouchat a říci že se mi líbí. Překvapily.

  16. Hani
    22:46 - 23. Čvn , 2009           

    Náhodou jsem zabrousila na tyhle stránky a dost jsem se pobavila u některých článků.Byla jsem taky zasažena Kellymánií.V té době mi bylo 15 let.V mém pokoji nebylo jedinné volné místo na zdi všude jen kelly family.Drželo mě to dva roky a pak jak když utne jsem na ně zapoměla.Ale teď jsem začala hodně chodit na youtube a napadlo mě se na ně mrknout a musím říct že si mě znovu získali.Souhlasím s článkem předemnou.

  17. alca.aha
    13:15 - 25. Čvn , 2009           

    Obě CD Homerun i La Patata jsou dobré 🙂 Taky jsem koukala, když jsem je poslouchala 🙂

  18. Lucy
    15:14 - 19. Čvc , 2009           

    Sakra děcka,vy se máte.Někdy mě mrzí že sem Kellymánii propásla.No jenže co nadělám když sem tenkrát byla malý děcko.Ještě mě štve,že dneska už člověk nesežene žádný plakáty nebo materiály.A k těm současným písničkám,některý jsou dobrý ale jinak nic moc.

  19. Sborez
    7:54 - 1. Zář , 2009           

    Zdarec, tak to jsem se pobavil jak málokdy. Všichni jsme to zpívali a byli jsme happy, takový druhý květinový děti 🙂 Odpovědi jsou super. Na odkazy na youtube radši klikat nebudu, co kdyby náhodou…

  20. Martina
    19:08 - 23. Bře , 2010           

    🙂 To jsem se pobavila, dokonce si ty názory i pamatuju:) Je mi skoro 30 a na svoje „Kelly“ dětství vzpomínám s nostalgií. Muzikanti to opravdu nebyli nikdy prvotřídní, ale o to nám ve čtrnácti opravdu nešlo. Byly to časy opravdu jako druhá vlna hippies, zpívali jsme, učili se s nima jazyky…neměnila bych to. Nová CD jsou možná hudebně lepší, ale chybí tomu to kouzlo, kvůli kterému tu byla Kellymánie. Každopádně díky za retrospektivu:)

  21. Petra
    23:22 - 26. Dub , 2010           

    Taky jsem byla zasažená Kellymánií, i když docela zdravě – žádný dopisy Paddymu nebo Angelovi, měla jsem přímo panickou hrůzu z těch davů na koncertech, ale jinak jsem docela obstojně kupovala časopisy, fotky (pak sama fotila a prodávala nadrženým fanynkám :). No, z těch co si rozjeli sólovou kariéru mě jedinej oslovil Angelo. Ten je fakt profík a ještě ke všemu se k fanouškům chová moc hezky…škoda, že teď zabalil…

  22. Lenka
    17:51 - 9. Říj , 2010           

    Poplife jsem si taky kupovala, tuším že snad i kvůli keláčkům 🙂 Souhlasím s názorem výše, drželo mě to rok, možná dva , a pak jako když utlo.. a asi před rokem.. jsem zabrousila na youtube a vyhledala si je.. a už se od nich nemůžu odlepit 😀 Stejně nejradši koukám na koncerty (písničky) z dob cca 94 – 98..a Paddyho miluju pořád 😀 resp. už zase. Nechala jsem si vyvolat jeho fotku (dneska už to není takový problém najít si na netu obrázek, a poslat do fotolabu-tenkrát nepředstavitelné). No mám ji u postele a když mi je smutno…
    Hm já vím řekente si co jsem asi zač :))
    Já s ní totíž dráždím manžela (vzala jsem si teda kluka z vedlejšího města, když mě Paddy nechtěl ) :DDD
    LOLKY to byly časy………………….

  23. Lucka
    15:46 - 15. Říj , 2010           

    Jej, dýchla na mě neskutečná nostalgie 🙂 I mě zastihla Kellymánie v citlivém věku…tuším mi bylo 13, 14 let a byla to krása. No a když se mi narodila dcerka a já hledala příjemnou hudbu na společnou „diskošku“, tak jsem znovu objevila hudbu KF a občas si na ně s mou 2 letou princeznou v obyváku pořádně zapaříme 😀
    A mám dokonce pocit, že i já jsem se dostala do tohoto vzpomínkového článku, naštěstí v poslední sekci fanoušků-nemaniaků….nejsem si úplně jistá, je to přece jenom už tak 13 let, co jsem to psala, ale mám intenzivní pocit, že to opravdu můj výtvor…to mě dostalo. Ani jsem totiž nevěděla, že to otiskli 😀

  24. Jana
    19:29 - 19. Lis , 2010           

    V době Kellymánie mi bylo 14 let. Takovej nápor na jěště téměř „detský“ city, to však bylo příliš.
    Nepatřila jsem mezi fanatičky, nepsala dopisy, nebyla členkou žádného fanouškovského seskupení, ale přesto mě tato doba velmi poznamenala.
    Byla to vlastně neskutečná bolest, trápení a srádání, který bylo v tomto citlivém věku chvílemi opravdu jen težce únosné.Dodnes jsem pořádně nepochopila, co to bylo.Na jednu stranu to bylo krásné, na druhou až příliš dekadentní.Kellyovi mne velmi ovlivnil. Nikdy jsem se nevdala, nikdy neměla děti.Ted už je neposlouchám, ale nostaligie tu bude vždy.Ani si písně na youtube nemohu poustil, vím, že by mne rozplakaly.
    Navždy mne bude mzet, že do jejich životů prostě nepatřím.Z nepochopitelnýho důvodu jsem si to vždy přála.
    Přesto jim děkuji, posunuli mě jinam, at už to znamená cokoli.
    Přeji jim jen to nejlepší a nikdy nezapomenu

  25. Barus
    2:25 - 24. Lis , 2010           

    Fakt je mi lito, ze jsem nebyla starsi – KF jsem objevila asi pred rokem a chapu proc je lidi meli radi. Co ovsem nechapu a ani v nejdivocejsich snech jsem si nedokazala predstavit je ta silena manie,ketra kolem nich byla – vzdycky jsem o tom jen slychavala a nikdy me nenapadlo, ze to bylo az takovehle – mozna jsem neverila,ze by lide mohli byt tak blby. Jinak k uryvkum:) fakt jsem se pobavila, je to kouzelny a teda s Luborem bych ale nemenila:P
    btw. zacinam chapat jeden z duvodu, proc Paddy odesel do klastera. Snad kdyz je ted zpatky, tak to nepropukne nanovo – fakt mu to nepreju…

  26. flower-go
    17:42 - 1. Úno , 2011           

    JJ, souhlasím s Barus, jsem na tom podobně. Ty holky byly fakt šílený. já teda chápu, že vtý době byli Kellys fakt slavný, ale proboha!! to byly ty holky tak vypatlaný ?? tenhle článek je boží (a to sem fanynka KF)!! :DD Joo a taky si vemu Johna !! (xDD)

  27. […] pisatelka, říkejme jí třeba Zuzka, stěžuje na to, že její plná adresa se objevuje v mém článku o Kelly family, a že pokud okamžitě nesmažu tento článek, respektive onu adresu, mohl bych mít dost […]

  28. ada
    13:54 - 8. Zář , 2011           

    to jako važně chtěla paddyho. ja se z toho picnu. mám ho taky rada ,ale tohle bych nedokazala říct a ještě k tomu jemu do oči.

  29. žužu
    22:28 - 13. Zář , 2012           

    ČAUKY 🙂 jjááá miluju Paddyho !!! já nemyslim na nic jinýho než na KELLY FAMILY …zvláš na PADDYYHO !!! co mákm dělat ?? :* ♥♥♥♥♥♥♥

  30. Sborez
    19:48 - 14. Zář , 2012           

    Co dělat? Dej si na hlavu kýbl a popros stejně prdlou kamarádku aby tě velkým kladivem do toho kýblu praštila. Když to nepřejde, tak postup opakuj…

  31. Jana
    1:39 - 2. Srp , 2014           

    Ahoj, tohle mě fakt pobavilo. Hlavně obdivuju Libora jak pěkně děvčatům odpovídal a zachovával si humor. Taky mě potěšilo zjištění, že KF dělají nadále muziku a že mají fanoušky, kteří se k nim vracejí. Čemu se docela divím je že od roku cca 98 jsem je jedinkrát neslyšela hrát v rádiu. Vždyď ostatní hvězdy z té doby občas zaslechnu a KF vůbec. Příjde mi to zvláštní. Mějte se krásně. Ahoj


Warning: Undefined variable $user_ID in /data/web/virtuals/42073/virtual/www/wp-content/themes/dum-dum-ajvngou/comments.php on line 72